Kennel Barecho

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av barecho - 13 januari 2010 20:23

Idag har jag ägnat mig åt att leta recept på en lämplig tårta till vårt födelsedagsbarn i morgon   . Ja, man trodde ju att det nästan var omöjligt att hitta nån som är mer kräsen än mig, men han slår nog alla värdsliga rekord han, allas vår egen lilla Fritte  ! Så det kommer nog att bli en lite originell variant av tårta.... har fått en del uppslag, men det blir nog en "fritte-original ā la matte Helene". Foton och recept kommer imorgon.... Han har bjudit in några stycken till kalaset, han är ju lite blygsam så nån större uppvaktning vill han inte ha. Men, Carro kommer förstås, och så Zuperdivisen och sonen Bollis... Hans speciella gäst på kalaset blir Clådan, hon löper ju och jag vet precis vad han önskar sig i present   , men något sådant är det inte tal om.... herregud, vi har ju valpar med på kalaset också    ! Förresten, apropå sånt - har ni hört hur Jacob fick reda på hur barn blir till? Han var väl i 5-års åldern när han sa till mig - Mamma, jag förstår hur barn kommer ut ur magen, men hur kommer de in? Ja, hrmpf..... vad säger man  . Så kom jag på den smarta idén att förklara med hjälp av hundarna, för ljuga om det kunde jag bara inte..... - Du vet Jacob när du sett att hundarna har parat sig hur det har gått till, ungefär så går det till med människor också - ja, de sitter ju inte fast förstås men annars är det ganska så lika.... - Jaha, sa Jacob och så var han tyst en stund. Sedan kom det, - men vem håller i tjejen då??  - Shit, tänkte jag - vad har jag nu ställt till med ....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards