Kennel Barecho

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av barecho - 25 januari 2010 19:48

I förmiddags så fick Jacob en till kusin, Davids bror Gustav och hans sambo Carro blev föräldrar till en pojke som ska heta Melker  !! Jätteroligt tycker såklart hela familjen här, är ju så fantastiskt med bäbisar och det ska bli verkligen spännande att få se det lilla knytet live så småningom. Vi får nöja oss med kort än så länge eftersom den nyblivna familjen är 08:or:
  

Undrar vad han funderar på när han ligger där? Typ nåt om hur varmt och mörkt det var alldeles nyss, det brukar ju vara det man tror.... Men, jag undrar jag om det inte är så att han ligger där och är mycket förnöjd över att ha kommit först i mål   , tyckte mig höra nåt om att han hade segergesten klar när han kom ut?! Och hur var det egentligen med det där "Simma på nu Melker!"  -...

Ja, han är då verkligen efterlängtad - och Jacob är jätteglad över att ha fått en till kusin. På vägen hem från jobbet idag så satt Jacob & jag och pratade om att Gustav hade blivit pappa nu, och Jacke sa till mig - Ja, Gustav kommer då säkert att bli en jättebra pappa! Ja, sa jag - det tror jag säkert. Jo, för han kommer inte att vara så sträng sa Jacob då. Mja, sa jag (den lilla förskolläraren i mig kom väl fram där...) är ju inte så att man bara kan låta barn göra som dom vill hela tiden bara för att man vill vara snäll. Nähä, sa Jacob - men då får väl Gustav leka med Melker då och Carro uppfostra honom, en enkel lösning och en bra fördelning tyckte han. Nu blir det till att handla bebiskläder, finns nästan inget som är så roligt att handla!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards