Kennel Barecho

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av barecho - 27 januari 2010 07:25

Igår började Ice-Ajaxs färd mot sitt nya hemland...   Han kom till London igår kväll och är sedan kvar där till i kväll då färden mot Sydney startar. Han får komma ut ur buren när han är i London så där mår han nog bra, känner sig lite ensam bara kanske...  

Usch, det är lika hemskt varje gång att skicka iväg en valp eller hund. Det är alltid David som lämnar dem, jag har gjort det en gång men grinade så mycket då att personalen på Arlanda kom fram och undrade varför jag var tvungen att skicka honom när jag var så ledsen...kan säga att den hunden skulle åka hela vägen till Finland dessutom. Så för allas bästa stannar jag kvar hemma när det är dags för avfärd...

Så här såg i alla fall han ut i förra veckan när vi hade klippt och gjort honom färdig för att åka:
  

Så lycka till nu Ice (Barecho Aim To Fame) i ditt nya land Australien, hälsa Jet och berätta att vi kommer över om några år och tittar till er   ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards