Kennel Barecho

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av barecho - 29 januari 2010 05:59

Fick just ett mail från Ice's ägare i Australien att han nu har kommit fram och att han torr och glad hade hoppat ur buren  ! Sån lättnad att höra....

Han måste sitta i karantän i 30 dagar, trots att han har gjort fyra blodtester här innan han åkte som visade att han inte bar på någon konstig sjukdom...., men det har gått hur bra som helst för de andra som vi skickat dit så jag är säker på att det ska fungera även denna gång! Karantänspersonalen var mest imponerad över att han kunde gå i koppel, och att han var så glad och orädd - så det känns ju jättebra att höra!

  

Mamsens lilla sötnos  ..... är lite avundsjuk på dig nu Ice, tänk så varmt   och skönt du har det - önskar jag var där också så jag slapp frysa varenda, j...a dag  ...


Idag ska vi ha heldagsplanering på vår avdelning, vi ska först sitta på vår avdelning och planera, sedan på em ska vi åka till Ikea & Ove Jansson för att handla lite grejer till förskolan. Ikea åker jag ju till ganska så ofta, men Ove Jansson har jag inte varit till sedan jag var gift med Pelle, och det är väl 16 år sen nu som vi skilde oss - så det kanske är dags igen för ett besök  !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards