Kennel Barecho

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av barecho - 4 februari 2010 20:02

Driftstörningar! Igår och idag har vi haft problem med attacker mot våra bloggar som har orsakat driftstörningar. Vi jobbar på att lösa detta - så står det på bloggplatsens hemsida så det var väl det jag drabbades av igår, inte orkar jag skriva om texten heller....

Gör ett nytt försök med ny text nu istället...   det är nämligen så att jag är lite nervös eftersom Jacob ska åka med sin pappa och farfar till Barcelona tidigt i morgon bitti     . Det är ju inte så att jag misstror dom, nä - oh, nej! Fast det låter inte direkt som de tror mig när jag säger det, kan det bero på att jag t.ex har gjort i ordning fyra olika kuvert som jag skrivit på vad de innehåller: ett för flygbiljetter, ett för info om hotell, ett med matchbiljetter och ett kuvert till Åke med kopior  ? Eller att jag har lärt Jacob vad han ska säga på engelska ifall han skulle komma ifrån dem? Va? Var det nån som sa nåt om att jag har ett extremt kontrollbehov??? Nä, det tror jag väl ändå inte kan stämma....  

Men, det är första gången som Jacob ska resa utan mamma eller farmor, och han är nog van med att det är vi som har mest koll på läget tror jag....

De ska i alla fall åka härifrån vid 03.20 inatt, och inte lär det bli mycket sova för mig efter det.... Sa just till Jacob nu innan han lade sig, att först ska ni ringa mig när ni kommer till Arlanda, och sedan innan ni går på planet, och sedan när ni landar, och sedan när ni hittat hotellet....och sedan.... och sedan.... men då hade han redan gått härifrån upptäckte jag....  

De ska alltså se Jacobs favoritlag Barcelona FC   spela på lördag, han fick denna resa i julklapp från oss och jag kan säga att det var en julklapp som han uppskattade mycket   ! Vet att många tycker det känns jobbigt att handla julklappar, men jag som normalt sett hatar att handla - bara älskar att handla och fundera ut grejer åt barnen!!

Resan går sedan hemåt på måndag, så jag och Henke (+ alla djuren såklart....) blir hemma själva under helgen! Imorgon blir det nog någon god pastasås och let's dance   bara Henke    och jag, mysigt! Eller ja, let's dance får jag nog se själv när jag tänker efter, men mat vill han nog ha... Sedan på lördag ska jag på bröllop, blir lite annorlunda att gå utan Davids sällskap, men det ska bli jätteroligt   - var ett tag sedan jag var på bröllop!! Är dock mycket bekymrad just nu över vad jag ska ha på mig....  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards