Kennel Barecho

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av barecho - 5 februari 2010 18:22

Japp, så sitter man här själv - ensam och övergiven då på fredagskvällen..... Nja, ensam och ensam, är ju 6 valpar och 10 vuxna hundar samt 3 katter här. Men, utan de andra tvåbenta här hemma så känns det ändå tomt   . Henke skulle ju ha varit hemma ikväll, men det var nån fest   han blev bjuden på så då skulle han åka dit och sedan sova hos sin pappa efteråt. Får väl se om han ringer och vill ha hämtning ifall han inte mår helt bra   , det har ju hänt förr.... Så nån pastasås med fläskfilé orkade jag inte göra iordning när det bara blev jag som skulle äta, utan stuvade makaroner med ketchup blev min fredagsmat - jag måste ha ätit det tusentals gånger, men det är fortfarande det allra godaste jag vet!!

David och Jacob är som sagt i Barcelona, med Davids pappa Åke. Tror ni att de ringde när de kom till Arlanda i morse som jag bad om  ?? Såklart inte.... jag skickade ett SMS och undrade var de var, och då ringde David.... Resan ner hade gått bra  , Jacke hälsade att pappa ändå hade varit skapligt lugn - inte så himla mycket handsvett   den här gången.... Som tur är så har Jacob ärvt sin flygorädsla från mig, David säger att vi inte är rädda för att flyga eftersom vi är för dumma för att fatta hur ont det gör att ramla ner...  

De hade hunnit med en rundvandring på Camp Nou och det hade Jacob tyckt varit jättekul såklart! Han hade köpt en barcelona-halsduk, barcelona-vimpel och så hade det visst blivit nåt till lillkusinen också...  
  

Jacob och farfar på Camp Nou, kul att det blev ett kort i alla fall från resan.... de har med sig kameran   men Jacke trodde inte att det skulle bli några kort knäppta nu när inte jag var med.

Det var 14 grader där och strålande sol   , suck.... ångrar lite nu att jag inte följde med.

Själv har jag varit in och hämtat Volvon på verkstaden efter jobbet, kostade gratis denna gång  !! Det är någon text som kommer upp ganska så ofta när man kör, fel på motorsystem och att vi ska kontakta verkstaden. Den var in på verkstaden för ett tag sedan pga samma fel, men de har nu kollat igenom och det är inget fel - bara nåt glapp så vi skulle helt enkelt inte bry oss om det. Verkligen bussigt ändå att de inte tog något betalt, ställde in extraljusen gjorde de också åt oss gratis - och de lyser verkligen mycket bättre nu  !

Jag har också fått klartecken från svärmor att jag kan ha svarta kläder på bröllopet, så då är det också klart med det - härligt!! Nu ska jag ge hundarna kvällsmaten, och så ut med dem - sedan blir det mys i soffan med hundarna och så en godisskål på bordet.... och så let's dance på tv:n - vet då vilken jag vill ska åka ut, kan man inte få rösta på det istället???
Måste bara berätta att jag fick ett roligt SMS   från Vanja idag, så här står det "Jeg så nettopp et smykke med teksten "I have the simplest taste, I am always satisfied with the best". Og da kom ja til å tenke på deg, merkelig nog!

Ha...ha... jo, det stämmer nog ganska så bra tror jag....

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards