Kennel Barecho

Alla inlägg den 15 februari 2010

OS?

Av barecho - 15 februari 2010 19:06

Det påstås att det pågår OS nu, men det finns få saker som bryr mig så lite som det....   Förstår att det förmodligen är mig det är fel på, eftersom så många andra verkar hetsa upp sig och tycka att det är jättespännande hur många medaljer vi får osv...

Att de som tävlar själv, deras släkt och vänner tycker att det är intressant - det kan jag förstå, men annars? Vad är det som gör att det är så viktigt, jag menar hur blir det annorlunda om de vinner eller förlorar?? Att jag känner så här är väl förmodligen någon brist jag har - kanske var det nån konstig tillsats i vällingen jag fick som bebis? Att jag inte är normal har jag ju i alla fall förstått efter alla år jag har blivit idiotförklarad av mina bröder och pappa för att jag håller på med hundar istället för att intressera mig för sport....  

Nåja, alla är vi olika och tur är väl det!! Det viktigaste är ju att man trivs själv, och att man gör det man vill   - ja, utan att det är på nån annans bekostnad förstås!

Nä, nu ska jag sätta mig och skriva ihop texter om våra hundar som vunnit tre av Springerklubbens vandringspriser under 2009. Sista manus till Springertidningen är idag så det är bäst jag sätter fart nu....

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards