Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Prinsskola

Av barecho - 22 februari 2010 19:39

Läser idag i Expressen att Daniel Westling går i Prinsskola nu inför giftermålet med Victoria.

  

Ingen dum idé alls faktiskt, tänk så praktiskt om älsklingen hade gått i skola först innan han gifte sig med mig och fått lära sig både det ena och det andra om hur han ska ta hand om mig på bästa sätt!!   

Det står också att ett av kungens krav för att Daniel skulle få dotterns hand var att han inte bedrev någon affärsverksamhet - utan bara ägnade sig åt att finns som ett stöd vid kronprinsessan i  hennes arbete. Låter ju kalas det, undrar vad pappa ställde för krav för att ge bort min hand......  

Nåja, det har gått ganska så bra för David   ändå kan jag tycka, utan nån skola....

I alla fall så har min otroliga mor lyckats få tag på boende till oss natten före Världsutställningen i Danmark, alla har sagt att det är helt omöjligt och speciellt då i Herning!! Men, nej då - inget är omöjligt för henne..... Drottningssviten är nu bokad på Scandic i Herning, och vår alldeles egna drottning här hemma har godkänt att Snövits-Clådan får bo där, trots att hon inte är den egentliga drottningen..... Hysch...   vi vill låta Battingen leva i den tron så säg inget om att Clådan är minst lika vacker som hon är...

Messi-Pessi blir ju också med, och så Sanne-Panne - vet inte om de är så drottninglika direkt - men kanske de förvandlas där inne!!

Ja, det är ju inte direkt gratis att bo där, var väl förmodligen därför sviten fanns kvar... men, mamsen har lovat att hon pröjsar - inte illa, vi får ta det som en present på vår 10-åriga bröllopsdag, som iofs inte infaller förrän den 22/7, men vad är väl en månad hit eller dit...
Vi ser i alla fall oerhört mycket fram emot detta nu, och ska senare ikväll anmäla till WW-10!!

Tusen, tusen tack mamma för detta, du är guld värd!!  

 
 
Marina

Marina

22 februari 2010 20:04

Tror också att din mor kan lära min mor ett o annat....! Hon skulle inte ens få för sig att betala en anm.avgift :O

http://www.kennel-larix.dinstudio.se

 
Erika

Erika

22 februari 2010 20:55

Men guuud va roligt,det ska Maggan till för att fixa fram ett sånt rum ; )
Jag vet att ni kommer få det kanon roligt, och naturligtvis hoppas jag och tror att det blir titlar med hem.

http://risenshine.blogg.se

 
Sari

Sari

22 februari 2010 21:47

Hon är ju helt otroligt din kära mor!! Men de förstod väl alla att nog kan Maggan fixa ett rum till er. Hon är ju självaste Sago Fen med de magiska spöet. Det kan ju inte gå annat än kanon på WDS med sånt utgångsläge!! Hejja Clådan hälsar mamsen Celine!!

http://www.sugarsticks.se

 
Heidi Fosberg

Heidi Fosberg

22 februari 2010 21:47

Din mamma har ett og annet å lære min mamma! Min mamma synes at alt dette med hundeutstillinger og valper er bare tøys, så det kan og bør jeg egentlig slutte med.... Resten av familien er heller ikke spesielt imponert over det jeg gjør og kan ikke forstå at jeg kan drive med sånt. Støtte hjemmefra er totalt ukjent for meg når det gjelder hunderiet.....

http://www.zelini.net

 
Ane Jørstad

Ane Jørstad

23 februari 2010 08:25

Hvilken presang fra din mamma ! Utrolig at det er 10 år siden dere giftet dere.Det er vel ikke mange av oss som har en slik mamma som deg, men som hun sa til meg en gang, Helene har fått det her med "hunderiet" inn med "morsmelken".Så hun forstår vel bedre enn de fleste hva det her betyr.
Har ingen problem med å forstå at dere begynner og bli lei vinter.Men minns da vi hentet Irja for 10 år siden, da var det så kaldt og mye snø , at valpene ikke kunne flytte ned i kjøkkenet før de var 7 uker.
Lykke til med den ventende kullen.Hoppas det blir noen flotte Ceasarbarnbarn.

http://www.freewebs.com/lochaline

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards