Kennel Barecho

Alla inlägg den 6 april 2010

Av barecho - 6 april 2010 20:22

Här kommer några nytagna kort på våra skönheter här hemma:
  
Clarissa

  
Clarissa

  
Cyndee

  
Cyndee

  
Jennifer

  
Jennifer

  
Beth

  
Beth

Själv har jag nyss kommit upp ur källaren efter att han klippt två hundar, och ryggen känns inte alls bra just nu.... känner mig slut helt och hållet, men inte så konstigt med tanke på att jag knappt har sovit något i natt. Först kollade jag på Johan Falk, och sedan kunde jag inte somna - utan låg bara och tänkte på Pärlan och hennes valpning... Så när klockan ringde 04.00 var jag inte alls nå sugen att kliva upp. Brukar ju försöka hålla mig uppe till 21.00 på kvällarna i alla fall, men nu håller ögonen på att ramla igen på mig så är nog bäst att jag förpassar mig till sängen nu innan jag somnar med huvudet på tangentbordet....

Av barecho - 6 april 2010 16:03

Här är de nu, Pärlans småpärlor! Så söta så.... Det blev till slut 4 hanhundar och 5 tikar. 

     

När tre valpar hade kommit så skickade Vanja en kort videosnutt på mobilen till mig. Jag hade gått och lagt mig då, och när Clådan hörde ljudet av småvalparna i telefon blev hon helt galen!! Vred, och vred på huvudet så jag trodde det skulle ramla av halsen hennes och sedan puttade hon på telefonen, för att sen starta letande av valparna i sängen.... Hur gulligt som helst!

  
Åh, tänk om jag kunde vara där och krama om henne nu.... världens vackraste mor!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards