Kennel Barecho

Alla inlägg den 11 april 2010

Av barecho - 11 april 2010 21:14

Här kommer de utlovade korten på Mandys valpar…. Känner mig mycket nöjd med dem allihopa   , tyvärr så har dock Beth ett lite ojämnt bett. Clarissa har vi bestämt oss för att behålla – eller ja, kanske det är hon som har valt oss? Hon söker sig till mig hela tiden – och är alldeles överlycklig så fort hon ser eller hör mig, visst det är ju de flesta valpar - men det är nåt speciellt med henne! Jennifer och Cyndee tycker jag också ser jättelovande ut, så jag hoppas båda kommer till hem där de kommer att bli utställda! Här kommer en länk till en liten videosnutt på alla valparna, och Baros är såklart med på ett litet hörn där han också!
http://www.youtube.com/watch?v=b63f_Jhc4WI

   Clarissa
   Clarissa
   Jennifer
   Jennifer
   Cyndee
   Cyndee
   Beth
   Beth


Idag på eftermiddagen så åkte vi till mamma och Leif i Torsåker för att titta lite på de hundgrejer som de har fått hem från Kina för att sälja här. Vi tog också hem lite grejer som tyghagar, tygburar, hundbädd samt underullskardor – bra att ha ifall någon är intresserad och vi kan ta med på nån utställning eller så! Jättefina saker var det verkligen…. Och hundsängen, ja – den skulle då jag själv kunna tänka mig att sova i! Får väl se om nån hund har varit så snäll att de kanske kan få en i julklapp av tomten….

Vi hade sån tur att mamma bjöd oss på mat, och det var verkligen hur gott som helst!! Det är inte så konstigt att jag är så kräsen med maten… ingen restaurang i världen gör lika god mat som mamma och Kerstin!
  


Till efterrätt fick vi dock nåt mystiskt som såg ut som en fryst hjärna. Tror inte Mamma helt uppskattade min liknelse…
  
Nu har jag ju inte smakat på nån hjärna, men jag törs nog lova att detta var betydligt godare – jordgubbsparfait var tydligen namnet på denna som verkligen smalt i munnen.
  
Som synes så var även Baros mycket nöjd med besöket – ett grisöra fick han att mumsa på…




Av barecho - 11 april 2010 11:57

Här kommer några foton tagna på vår snygging idag efter lite puts av pälsen:
  

  

  


Foton på Mandys valpar kommer lite senare under dagen då batteriet tog slut i kameran...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards