Kennel Barecho

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av barecho - 3 februari 2011 10:47

"They say memories are golden,
well maybe that is true.
I never wanted memories,
I only wanted you.
A million times I needed you,
a million time I cried.
If love alone could have saved you,
you never would have died.
If tears could build a stairway,
and heartache make a lane.
I´d walk the path to heaven,
and bring you back again."


Du och jag Fritte, det har alltid varit du och jag, visst har det? Nu är jag så ensam kvar här utan dig, vet inte hur jag ska klara av det - men vet att jag på nåt sätt måste... till den dag vi möts igen.


När du föddes var det något speciellt med dig, kanske jag inte förstod direkt då hur mycket du skulle betyda för mig. Men ganska så snart fick vi ett speciellt band till varandra. 


Vi har rest land och rike runt tillsammans, delat säng och liv ihop. Jag känner mig halv utan dig, och jag vet att de andra hundarna här hemma också saknar dig. Det gör såklart också David, Henric, Thomas och Jacob som även de delat en stor del av sitt liv med dig. Jacob var bara 1 år gammal när du föddes, så han vet inte om något liv utan dig....


Så mycket vi har upplevt tillsammans du och jag, och aldrig någonsin har du lämnat min sida. Du har alltid väntat troget på mig, och din vänliga blick har alltid varit riktad mot mig - fylld av kärlek. Jag hoppas att du känt hur mycket jag har älskat dig tillbaks.


Vi har följts åt hela livet, jag tog emot dig med mina händer när du föddes - jag har skött dig genom hela livet, och när du tog ditt sista andetag så var det i min famn... Sov gott nu min älskade, bäste vän.... och vänta på mig vid regnbågsbron. Jag vet att ni är många som kommer att finnas där för att ta emot mig när den dagen kommer, och jag vet också att allra först kommer jag att mötas av dig...   

  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards