Kennel Barecho

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av barecho - 15 februari 2011 19:55

Ja, nu är vi "bara" fyra tvåbenta här hemma igen.... Thomas skulle ha flyttat i onsdags förra veckan - men av olika anledningar blev det inte av förrän igår.


Hans pappa äger ihop med sin bror & far några fastigheter i Sandviken, och i en lägenhet i ett av de husen har Thomas nu flyttat in i en tvåa. Jag vet vilket hus det är, men har inte sett lägenheten än. Får väl se när han släpper in mig....


Förstår ju att det är skönt för honom att få flytta, inte så kul att flytta hem igen när man väl har flyttat hemifrån... Men vi har såklart tyckt det varit skönt att ha honom hemma  . Och nej, så säger jag inte bara..... jag trivs så himla bra när hela familjen är samlad! Men, såklart vill jag att de ska flytta och bli självständiga osv... Vill ju inte att de ska bli som nån enstöring och bo hemma hos mamsen till de blir 50 år typ....


David åkte till Polen i måndags, och då ska det såklart slå till och bli skitkallt. Jag blir galen på denna vinter - jag vet att det inte hjälper att klaga på vädret, men det här är bara outhärdligt med all snö och kyla!!

Jag längtar så till sommaren, och utomhusutställningarna..... (påminn mig inte om det när jag klagar över regnet i sommar....). Måste bjuda på ett härligt foto från i somras på vår Clådan....

  

Det gäller att hålla tungan rätt i mun!


Upptäckte idag när jag skulle fylla på hundmat i tunnorna att det var slut! Himla konstigt då jag beställde nyss.... så kom jag på att David nog hade maten i bilen som står parkerad i Gävle.... suck...... Så nu får de äta lite hopplock tills imorgon kväll när David kommer hem.


Annars har det inte hänt speciellt mycket här - idag har jag putsat på Miranda och Messi inför helgens utställning i Bö. Det blir premiär för Miranda i juniorklassen, hon har just blivit 9 månader - och jag ser såååå fram emot att visa henne officiellt!!


I kväll blir det jag som får åka in till Sandviken för att hämta Henke vid bussen - ser inte alls fram emot att behöva ta mig ut i kylan mer idag, men what to do...... En äkta "curlingmamma" är alltid beredd!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards