Kennel Barecho

Alla inlägg den 12 april 2011

Av barecho - 12 april 2011 20:42

Så skönt, nu är jag ledig i fem dagar.... Inga tecken på några valpar ännu, men hoppas det sätter igång så snart som möjligt. Är ju så ivrig att se vad det är som göms i den stora magen!

Pärlan ser allmänt uttråkad ut när Tyra fjäskar för henne....

Tyra har sökt skydd i "boet", som denna gång är mattes ben.... Ni ser Mirandas tunga till höger. Dom har börjat leka rejält nu, men jag är fortfarande rädd att Miranda ska vara för hårdhänt och skada Tyra på nåt sätt - men det gör ju att Tyra just nu tuffar till sig mer och mer, biter och sliter i Miranda och hon knappt törs säga ifrån alls.... Svårt det där, jag är ju inte van med så stor skillnad i storlek som det är mellan dessa raser. När hon hänger i öron eller terroriserar de äldre så litar jag helt på dom att de känner av hur pass mycket de kan säga till henne.... men med Mirre, Messi, Enya och Fame känner jag mig mer osäker.

 

Henke brer på en smörgås och då är det tre mycket intresserade damer som håller koll....

 

... och så en liten fröken som vill vara med på ett hörn hon också!


Efter jobbet idag så putsade jag Messi, Miranda och Kylie lite inför helgen - Baros fick en rejäl omgång med saxen han. Rejält med päls börjar han få och det var ett tag sedan han blev klippt så jag fick hålla på en bra stund innan det blev nån fason på honom!


Nä, nu ska jag förpassa mig in till TV:n för att kolla på mitt favvo-program Desperate Housewifes!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards