Kennel Barecho

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av barecho - 9 maj 2011 21:31

Ja, det är jag det - eller ensam och ensam, har ju en hel del fyrbenta här hemma och då känner man sig ju inte ensam!! David är i de norra regionerna av landet denna vecka - han landade på Kallax och utgår väl från Luleå som jag har förstått det. Men tydligen skulle han till något mycket avlägset ställe som jag tror hette Tärendö. Han frågade om inte jag ville följa med -nä, skulle inte tro det va. Lappmarker och sånt är liksom inte nåt för mig.... nä, pina colada och en solstol känns betydligt mer lockande måste jag säga!

 

David fyller 37 idag, men han får fira sin födelsedag själv på Scandic i Luleå istället för här hemma - vi får väl fira honom när han kommer hem på fredag istället. Bara tre år kvar till 40 år.... får väl se om han kommer i nån 40-års kris snart. Själv har jag inte varit i nån kris ännu, inte vad jag vet själv i alla fall?!, meeen kanske blir det nån 50-års kris, vi får väl se - är ju väldigt många år kvar till dess!

 

Jag väntar fortfarande på svar på det cellprov som jag fick ta om. Barnmorskan som tog provet sa att hon trodde det skulle gå snabbt att få svar, men nu har det gått tre veckor så det tycker inte jag är så snabbt i alla fall... Man tänker ju att det säkert är nåt fel eftersom svaret inte kommer. Det låg ett kuvert i brevlådan idag från Landstinget, så var helt säker på att det var svaret. Meeen, inuti låg en räkning bara på mitt läkarbesök... Visst kan jag ringa och fråga, men törs liksom inte det... även fast jag inte ska oroa mig sa BM, så gör jag ju det ändå lite....

 

Förresten, jag fick höra att en del tycker det är svårt att hitta till texten som jag skrev som "jubileumstext" till mitt 20-års jubileum för två år sedan - så här kommer en länk till det http://www.barecho.com/jubileumstext.htm . Det var så oerhört roligt detta jubileum så jag har redan börjat lite smått planera inför 25-års jubileumet som blir 2014. Hoppas vi får till lika bra stämning då som vi hade sist!!

 

Nu har jag hittat huset för David och mig i Spanien:

 

http://www.hemnet.se/bostad/villa-10rum-marbella-spanien-las-brisas-nueva-andalucia-1682524

 

Ni kan väl se mig ligga där i solstolarna och mysa eller hur? Priset är överkomligt, bara 5 750 000 EURO - jaja, drömma kan man ju få göra i alla fall, det kostar ju inget....

 

Jag hade tänkt att uppdatera hemsidan ikväll, men har inte fått antal hundar till utställningarna på Gotland i helgen så skjuter upp det till senare under veckan. Är så jobbigt att ändra på allt så vill helst ha alla uppgifter innan jag ger mig i kast med det.

 

Avslutar med två korta filmsnuttar från i morse när Tyrannen vår hjälpte till att göra rent hos valparna:


   Springervalparna rår hon på än så länge....


   ...men cockervalparna brottar ned henne utan några problem!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards