Kennel Barecho

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av barecho - 8 juni 2011 22:33

....genom fönstret snart!! Datorn alltså, jag har försökt att ladda upp ett videoklipp hundra gånger nu - men det fungerar inte. Sedan har den mycket konstiga andra saker för sig också, som att helt plötsligt så har den hoppat till något annat fält under tiden man skriver + att den är segare än knäck.....


Här kommer i alla fall några kort från i eftermiddags:

 

Ginger på språng....

 

Populärt gömställe för valpar....

 

Tyrannen gör skäl för sitt namn....

Gyan, som numera heter Luca.

Gyan/Luca igen....


Gillian dricker ur den stora vattenskålen, ni ser kanske att hon var en av dom som var under altanen strax före?

Attack!!!!

Florence med sitt byte.


Gry i förgrunden - härligt steg kan man se redan nu.


Eftersom jag inte kunde ladda upp filmen här i bloggen så finns den nu på Youtube istället:

    

Annars har dagen varit bra, varm som sjutton såklart - så kvällspromenaden blev inte förrän efter 21.00 Men så himla skönt det är i den tiden - synd bara att det är så satans mycket knott och mygg ute!


Det har varit skolavslutning idag. Jacob gick ut femman och jag var med i kyrkan, är lika fint varje gång tycker jag. Även om jag nu inte alls är religiös på nåt sätt så tycker jag det hör till att vara i kyrkan och lyssna på "Den blomstertid nu kommer" där....

Att fota inte är nåt jag är särskilt bra på, det vet ni ju - men vill ändå visa det jag lyckas ta med mobilen i kyrkan.

Ja, det är alltså Jacob då med grå tröjan som man ser ryggtavlan på...

Och nånstans i vimlet där framme står då Jacob och tar emot diplom för att han varit kamratstödjare under läsåret som gått....


Jag har också varit in till Gävle, till veterinär Erik för att röntga Miranda och för att ta nytt blodprov på Clådan. Mirandas höfter såg bra ut enligt Erik - men jag har hört det förut och så har det kommit tillbaks B-C... både Ditte och Clådan fick ju det. Erik tog fram Dittes röntgenplåt (eller ja, plåt och plåt - det sker ju digitalt nu...) och han sa väl att ena sidan var lite sämre, aningens lite mer glapp mellan överkanten och kulan och det kan ju ha räckt då. Men, han tyckte kanske vi skulle kunna röntga om henne - att det kunde vara värt det. När vi jämförde plåtarna så tyckte han Mirandas såg bättre ut - så nu håller jag tummarna för att det ska åtminstone bli ett B!


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards