Kennel Barecho

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av barecho - 21 juli 2011 19:27

Såg idag på FB att en av superduktiga ringsekreterare som bott i Gävle, Kent - hastigt dog igår. Bara för några veckor sedan gick även en av våra duktiga kennelkonsulenter från länet bort. Båda två innebär en stor förlust för hundsverige och för mig som vuxit upp lite med Siw  - hon har liksom alltid funnits i hundvärlden för mig, liksom även Kent gjorde, så känns det helt overkligt. 


Var man på en utställning så möttes man allt som oftast av Kent som alltid hade ett leende och frågade hur det hade gått. Jag har haft honom som ringsekreterare när jag har dömt - och det var alltid lika trevligt, han var inte bara kunnig - utan även en stor glädjespridare!


Siw har varit hem till oss och gjort besök flera gånger, alltid lika mjuk och behaglig. Superkunnig - även om hon aldrig gjorde så mycket väsen av sig.


Usch, så jobbigt det är när det försvinner folk runtomkring en - såna som man på nåt sätt tror alltid ska finnas där. Hoppas ni båda har det bra där ni är nu och att det finns hundutställningar där! För oss som är kvar här kommer det inte att bli sig likt igen, det är ett som är säkert... ... 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards