Kennel Barecho

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av barecho - 5 februari 2012 21:40

... för melodifestivalen! Ja, jag kollar gärna jag och inte skäms jag för det heller även om det anses som töntigt och jag borde för att vara lite coolare vägra se nåt så värdelöst.... Jag älskar att både se och lyssna på bidragen och uppröras över än det ena och än det andra, det är väl det som är vitsen med programmet eller hur? 

Måste säga  att jag i allafall gillade skarpt Loreens låt som gick vidare till final.

 

Verkligen häftig låt tyckte jag och faktum är att jag gått och nynnat både på den och på Sean Banans låt under dagen idag. Säga vad man vill om Sean Banan - men jag tycker han är himla kul jag och har roliga låtar! Gillar så mycket bättre sån musik som man blir glad av - Dinge-dinge-dinge-ling här glider kingen in... skitskön tycker jag - även om jag förstås inser att den nog inte skulle ha nån chans i stora finalen. 


Nästa helg blir det ingen melodifestival för mig då vi ska till England. Nu står jag gärna över det för en sån resa! Verkligen spännande att få se Hollys valpar live. Har fått 6-veckors foton på dom och jag har väl en del åsikter utifrån dom - men jag vet också att det ibland är nåt helt annat när man får se dom live och ställa upp dom själv, känna på dom och se dom röra sig på golvet. Här kommer korten, jätteroligt om ni kan säga lite vilken som är er favorit!


Tik Kasey

Tik Kasey


Tik Keira

Tik Keira


Hanhund Kaine

Hanhund Kaine


Hanhund Keane

Hanhund Keane



Hanhund Keiffer

Hanhund Keiffer


Hanhund Kerel

Hanhund Kerel


Hanhund Kyle

Hanhund Kyle               


Fler kort kommer förstås från vår visit därborta sen... så får vi se om det blir en hanhund eller en tik som får komma hem till oss!


Våran finaste Miranda är på besök hos Carro och Zola... vi saknar henne, men det är så nyttigt för dom att vara utan sin flock ibland.

Ser ut som om Zola tar hand om henne bra under tiden - ja Carro har nog ett finger med i spelet hon också !     


Dagen idag har ägnats åt Springer Gävle/Dalas årsmöte samt bokföring. Inte så mycket uteaktiviteter idag... även om det inte alls visade lika många minusgrader på termometern idag så var det oerhört mycket kallare tyckte jag! Hatar verkligen när det blåser och är kallt... usch, vill bara krypa ner under en filt då - tror bestämt att jag ska göra det alldeles strax...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards