Kennel Barecho

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av barecho - 1 mars 2012 20:37

... om allt sker av en slump eller hur det egentligen är. Idag får vi gratulera C-kullen som fyller 2 år - samma dag somnar deras far Benny (Barecho Black Is Black) in för alltid. 13,5 år gammal blev han - en mycket stor personlighet har han varit och en hund jag kommer att minnas länge. 

R.I.P Benny  .


Av hans barn som fyller år idag är det förstås Linn jag ser och hör ifrån oftast. Hon bor hos en fodervärd i Hofors ihop med sin "storasyster" Wilma. Vi hoppas kunna få en kull efter Linn under sommaren-hösten. Ronja flyttade till Norge till Vanja och Dag Harald - eller hon bor hos en fodervärd till dom och sist jag hörde så var allt bra med henne. Bettan som var den enda brun/vita systern, flyttade till Dalarna och det var ett tag sedan jag hörde något från henne. Trixie som bor i Ockelbo har jag just idag fått fina foton på:

Liten med naggande god .

Sin pappa upp i dagen, eller hur...


Vi har också en Cockerkull som har sin födelsedag idag - det är B-kullen och tyvärr är det nog så att endast en av de fem finns kvar i livet idag. Stort grattis till Buddy idag på 11-årsdagen! Han bor i Tyskland och jag hoppas allt är bra med honom - var ett tag sedan jag hörde något ifrån honom.


Idag har jag hållt på och "jävlats" med medlemsregistret. Eller - det är ju så helt enkelt att jag inte förstår mig på programmet helt - sån tur då att min man är ingenjör   och kunde hjälpa mig! Eller ja, jag tror det i alla fall - får väl se om det fungerar som vi suttit och klurat med under kvällen. 


Några valpar har det inte blivit ännu - men nu är febern på väg ner så jag hoppas det ska bli under morgondagen. Hon mumsar dock glatt i sin maten.... nu var det väl kanske ingen som trodde att hon skulle matvägra förrän första valpen är född...he..he..

  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards