Kennel Barecho

Alla inlägg den 2 april 2012

Av barecho - 2 april 2012 20:07

... med två valpar i huset. Trots att Twiggy är betydligt större än Tekla så går det bra - det är bara ute som man får ha lite extra koll för när Twiggy får sin rus, ja då är det bäst för alla att hålla sig undan!

Såhär kul kan man ha med en handduk...

Tyras gamla avlagda koja är också helt okej - meeen inte så långt kvar till Twiggy är för stor för den.


Daphnes valpar fyllde fyra veckor i lördags så då var det fotodags:

Barecho Indian Summer "Icarus"



Barecho I'm Movin' On "Icon"



Barecho I Rest My Case "Ikita"


Jag räknar med (hoppas) att de ska vara lite mer samarbetsvilliga när vi ska ta 6-veckors korten och då ska jag också klippt dom innan. Just nu ser dom ut som tre virvelmarsvin ...


Mer snö har vi fått idag   - jag hann gå på promenad i alla fall innan det började snöa, men himmel så kallt det var. Nä, nu vill vi ha fint väder till påsk, är så avundsjuk på Cloe (Barecho Hang On To Me) som bor i Spanien - dessa kort fick jag skickat till mig för några dagar sedan. Visst ser det varmt och skönt ut?

 



Just det - nu har cockern Vera börjat löpa . Så nästa vecka bär det iväg på resa mot Småland - hoppas denna parning går lika enkelt som hennes förra gjorde. 


Nu ska vi alldeles strax gå igenom Jacobs omdömen inför utvecklingssamtalet imorgon. Nuförtiden ska de ju läsas på hemma före - och det är ju bra med tanke på att jag inte ska dit imorgon, det blir David som får gå själv denna gång.


      
 
 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards