Kennel Barecho

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av barecho - 9 augusti 2012 21:15

... jag är för allt jag har upplevt tack vare hundarna. Ibland kan jag fundera hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte fått detta intresse som upptar en så stor del av mitt liv? Det är nog många som skakar på huvudet och undrar över hur man kan ha så många hundar och leva ett sånt liv som jag gör - men, jag är så innerligt tacksam för att jag har hundarna och utan dom skulle det inte vara mycket med mig...


Självklart är mina barn det allra största och viktigaste i mitt liv, men jag tror inte att det skulle ha räckt för mig att "bara vara mamma". Nu menar jag inte att det är "bara" att vara mamma - såklart är det det häftigaste man kan uppleva, men för att kunna njuta fullt ut av det så behöver åtminstone jag annat också som berikar mitt liv. 


Av en händelse blev jag sittandes med en av de lådor jag har med gamla foton. Ni vet förr i tiden så framkallade man ju dem! Ibland kan jag sakna den tiden... Nu har jag alla kort i olika datorer - och inte sjutton blir det av att jag kollar på dom speciellt ofta..


Scannade in några stycken - inte valda av nån speciell anledning alls, bara ett litet urplock av hundar och människor från en del av det fantastiska liv som jag fått chansen att uppleva. 


 
Detta kort tror jag är taget på Skokloster, skulle tro sommaren 94. Jag och Caesar (CH Barecho Ambitious Agent) och Anna Lindh med den legendariska Bruno (CH Rowntree Magic Touch).


 

Några år senare.... Det kan vara på Skokloster även detta, men jag är inte säker. Tror det på grund av att vi ser ut att frysa och tycker nog att bakgrunden ser ut som det också. Hunden som sitter vid mig är jag osäker på vem det är, men det ser ut lite som Harry (CH Barecho Royal Showcase). De andra är David, Hanna, Anna och Erika - det är väl Klara Erika har i knäet?


 

Fina Penny (CH Barecho I Did It Again) i sin ungdom uppe i Vida   


 

Här kommer bevis för att jag redan för länge sedan hade hundar som var omöjliga att få att stå stilla. Tror detta är SSRK:s utställning i Sala och om jag inte missminner mig är det Ywette, kanske med Lisen? och så jag med en valp ur min andra kull - Loffe (Barecho Blazing Brightness).


 

Detta kort är ju bara underbart tycker jag. Jacob leker ute i snön med hundarna, det är Bryan (CH Caci's A Boy Like Daddy), Izzi (Barecho Sensible Choice) och sedan är jag osäker - men tror det är Celine (CH Barecho One Vision).


 

Springerklubbsutställning i Gysinge. Jag och Robin (Nobhill Lucky Be Sure) och Anders Berggren med en Ringleaders-valp.


 

Snillen spekulerar... Ingen aning om var detta är - men en del kända ansikten är det ju där   .


 

Gamla Buff-barran, eller Ariel (CH Barecho One In A Million) som hon egentligen kallades. Visst ser man att det var Baros mormor?


 

Vår första världsutställning! I Amsterdam - och det är taget på så långt avstånd att det knappt går att se vilka som sitter där.. Men nog skymtar jag Matti, David, Carro och Bodil där allt!





Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards