Kennel Barecho

Alla inlägg den 22 september 2013

Av barecho - 22 september 2013 20:49

.. har jag fått motta här hemma under helgen :-) Igår var det Luca (Barecho Gold Fever At Peasblossom) som var på int. utställning i Bryssel och där slog till med att få både Cert, CACIB och bli BIR :-) Kennelkompisen Rafferty (Peasblossom Jester) fick Res-CACIB. Han var sedan short-listed i gruppen - verkligen roligt och superstort grattis till Jacky & Dave för detta resultat  .


Idag var det SSRK:s utställning i Smedjebacken och jag hade förstås inte anmält dit med tanke på att vi egentligen skulle ha varit i Spanien... Meeeen, det gick bra ändå   . Winston (CH Barecho Most Wanted) blev bästa hanhund och BIM med superduktiga Emelie i snöret, stort grattis Emelie och Agnetha :-)


Fr.v.: BIM CH Barecho Most Wanted & BIR Mountjoy Painted Peggy.


David har fortsatt med den nya trappen, han trodde nog ett tag att han skulle hinna göra den färdig under helgen - men som med allt annat så tar det längre tid än väntat. Jag har själv roat mig med att ta tag i en massa papper som legat och väntat på just något sånt här tillfälle - ni vet sånt där som man ska göra "sen" typ... Skönt att bli av med lite i den högen ;-)


Såklart har jag umgåtts med våra allra nyaste här hemma också - Martas valpar :-) Försökte ta några kort, men på de allra flesta foton ser det ut som en brun/vit massa bara...

         

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards