Kennel Barecho

Alla inlägg den 24 september 2013

Av barecho - 24 september 2013 17:33

... på att vintern är nära är detta :-(

Japp, nu verkar det vara dags att sätta ner pinnarna som plogbilen ska köra efter... så härligt.. NOT...!!!


För att drömma mig bort till värmen solade jag en stund idag - väldigt skönt måste jag säga att det var :-)


Kan vara så att jag behövde värma upp mig lite efter att ha jobbat som vikarie idag på Bergatrollens föräldrakooperativ. Hua, så kallt det var när vi var ute - blåste verkligen isbjörnar :-( Annars var det lika trevligt som vanligt där, lyckos de barn som får gå på ett så lugnt och harmoniskt ställe :-)


Jacob blir bättre och bättre, men visst har han ont fortfarande.... Usch, tycker så synd om honom - men huvudsaken han blir helt bra. Nu såhär i efterhand när vi tänker efter så har han haft en del problem med magen under senaste tiden - undrar om det kan ha något med blindtarmen att göra? 


Om en stund ska David och jag åka till Skavsta för att hämta Henric och Nathalie som kommer hem från Spanien ikväll. Nathalie hade tagit typ 200 kort så nu är vi så spända att få se titta på dom och höra lite mer hur de har haft det :-)




Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards