Kennel Barecho

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av barecho - 21 januari 2014 20:50

Ja, kanske det här blir min nya grej i framtiden   .
 
Keramikspringers istället för riktiga? Nja, så illa ska det väl inte bli... Men visst är det en fin liten grupp vi fått här hemma nu på våra superstars som inte finns med oss längre   . De är alla gjorda utifrån foton på just den hunden så det gör dom förstås väldigt speciella för mig...



Här är Debbie (Nobhill Dark Piece Of Art), min allra första springer som vi så tragiskt förlorade redan vid 2,5 års ålder...


 
Så hennes son Caesar (CH Barecho Ambitious Agent), vackrast av dom alla....



Sen drottningen för alltid, Malin (CH Barecho Pretty Picture). Hon som ligger bakom i princip alla våra hundar vi har idag...



Och så Divornas Diva (CH Barecho Zuper Diva), vem var som hon? Ingen - sååå speciell och så högt älskad...



Och så sist men absolut inte minst, hunden som jag fortfarande gråter över så ofta. Mitt livs största hundkärlek    Fritz (CH Barecho Fun For The Future)... Usch, nu är det risk för översvämning på tangentbordet igen...  .


Ett till kort på honom måste det bli, han var ju så fin från det här hållet också   .



Raskt över till något mindre tårdrypande känner jag. Våran älskade vännen Tyra fyller 3 år idag :-) Tänk att det redan gått tre år sedan vår första affenpinscher föddes. Om jag ångrar mig att vi skaffat dom? Inte en sekund - sååå härlig ras!


Tyra fick förstås present och besök av sin favorit-familj, min bror Peter, hans sambo Anna och deras son Andreas. Som synes ville hennes kompisar gärna smaka på presenten också ;-)


Valparna har fått köttfärs för första gången idag och det gick väl "sådär". Det är inte heller så lätt när man har en mamma, dvs. Twiggy, som försöker äta från handen min samtidigt som de försöker tappert.... Snacka om att inte tänka på barnen där inte ;-)


   


Avslutar med det här fina kortet på Jacobs smörgås....

Jaaaa, han ville köpa just den här sorten - men som ni ser dög endast en väldigt liten del av smörgåsen.... Nä, då smakade det bättre med mammas vaniljbullar   .  


Nu är det bäst att avsluta - hör att David precis kört in på gården efter att ha varit i Norge några dagar   .


            

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards