Kennel Barecho

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av barecho - 2 juli 2014 17:55

Ja, nu har jag provat på att handla på Ebay också för första gången   . Har dock inte fått det jag beställt ännu så kan inte säga om det var så lyckat eller inte...


Nu när jag faktiskt hade klänning på mig ett par timmar i Spanien så har jag funderat på om jag kanske ska ha någon form av dräkt med kjol i utställningsringen. Jaa, jag är fortfarande lika hjulbent - men kanske det inte gör så mycket som jag inbillat mig i alla år   . 


Så efter att ha sett flera stycken ha så otroligt fina dräkter på sig så måste jag ju göra ett försök iaf - framförallt nu till Världsutställningen i Finland då jag vill ha något nytt på mig känns det som... Fick tips om att de köpt dräkterna på Ebay - och det var ju enkelt gjort att lägga bud på något där. Hittade två dräkter som jag tyckte såg fina ut - en i storlek 10 och en i storlekt 12, är ju inte så lätt att veta vilken storlek som passar... Jag vann båda omgångar - eller ja, ärligt talat var det inte en enda annan som bjöd emot så kanske jag har köpt grisen i säcken. Dom var dock inte så dyra så det känns inte som någon katastrof ifall de inte skulle passa. Den ena kostade ca 300 inkl frakt och den andra ca 450 inkl frakt. Jag måste ju provspringa med dem på efter de har kommit också - samt göra en provböjning som vi står när hundarna är uppställda. Jaaaa, det är inte bara bara att köpa utställningskläder inte   .


 
Förmodligen sitter den inte riktigt lika på mig... men vi får väl se om jag får ett skrattanfall när jag provar den sen eller hur det blir....


   

Känns kanske lite Frälsningsarmen över den här - men jag gillar färgen så det är väl bara att prova antar jag.


Idag har faktiskt solen varit framme  - ja inte hela dagen förstås, det måste regna en stund iaf. Men värmen verkar vara på väg och det är verkligen välbehövligt, kan ju inte vara meningen att man ska behöva ha värmen på i juli!

 
Passade på att njuta ute på altanen en liten stund idag - Liten Agda uppskattade det också   .


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards