Kennel Barecho

Alla inlägg den 29 september 2016

Av barecho - 29 september 2016 11:26

.. är att få barn, det enda som är jämförbart är att få barnbarn     . Och kan ni tänka er, i slutet av februari ska jag bli farmor - en känsla som är helt otrolig, tror jag aldrig längtat så mycket efter något som detta   .


David blir ju inte biologisk farfar, men jag vet att han längtar efter detta lika mycket som mig - och som blivande farfar känner han sig, även om han inte är det "på riktigt". Klart ett barn kan ha två farfar - eller hur   . Ju fler desto bättre!!

 
Det är alltså Henric och Viktoria som ska få barn. Dom har ju redan "hundbarnet" Banjo som nu alltså ska bli "storebror", något jag tror han kommer att passa perfekt som.

   
De har just köpt en helt underbar gård ca 5 km från oss. Det är en gammal fäbod där de tidigare födde upp Berguvar. Ett helt perfekt ställe till att ha diverse djur, något jag är övertygad om att de kommer att ha. Ja Banjo har de ju redan där förstås - men fler djursorter än hundar blir det alldeles säkert   . Och vilket drömställe för ett barn att växa upp! Något som inte alls Jacob (17 år) är övertygad om. Han tycker synd om barnet som ska behöva växa upp så långt från allt, och framförallt med dåligt internet - ja, ja - i den åldern har man andra prioriteringar   .



 
Här är underverket alltså, ett av de mest bortskämda barnbarnen ska det bli - jag som är en av Årsundas mesta "curlingmammor" ska nu göra allt jag kan för att även erövra titeln som den mesta "curlingfarmodern" i byn    ! Vet att en del tycker curling-mamma klingar negativt, men jag är en mycket stolt sådan. Kärlek och omsorg kan man aldrig få för mycket av, det är jag helt övertygad om   .


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards