Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Bilder från Tyras MH

Av barecho - 25 september 2012 08:45

Här kommer bilder från söndagens MH, stort tack Maria för att du fotade och skickade dom till mig   !

 
Ja, hon verkar ju trevlig   


 
Okej - får man fråga vad ni tittar på?



 
Fort efter det som kastades iväg




Där är den ju!



Se så lätt jag flyger fram!



 
Är det dunderklumpens fläta som ligger där eller är den från en gigantisk pippi långstrump?


 
Oj, bromsa!!


 

Och hur ska jag få med mig den här? Måste snabba mig innan Lilla skräpet eller Liten skrutt kommer...



 

Var fan är långöronen när man behöver dom mest? Denna är ju ingen match för dom, men för lilla mig...



Äsch, får väl tugga lite på den här då istället...


 

Men släpp mig då - det är något som rör sig därborta!



 

Nä, men släppte du mig inte då så kan du fetglömma att jag jagar den nu 



 

Jahaja, där borta går det nån med en filt över sig - en fryssen utställare eller nån domare från yttre rymden, vem vet och vem bryr sig?



 

Äsch, jag tar mig en liten promenad här på "berget" istället jag...



 

Men vaf.... har vi kommit till nån bilverkstad nu eller vad är det frågan om??



 

Jaja, visst är jag duktig   



 

Någonting lät där i, var väl nån snorunge som kastat en leksak eller nåt?



Men, matte.... du ska väl inte börja plantera i lådor eller nåt sånt nu? Man skäms ju för dig....


 

WTF? Ku Kux Klan - finns inte dom bara i Amerika?? Alltså ni borde söka hjälp eller nåt - men jag är inte den som är kallad att hjälpa er tyvärr...



 

Är inte matte lite väl närgången nu? Jag luktar lite här istället jag...



 

Okej, det var en tjej under alltså? Jag hade gissat en karl jag - det brukar ju vara dom som för de flesta beter sig märkligt har jag noterat. Meeeen, nu iofs i jämställdhetens namn - så kanske detta var en hen eller nåt?



 

Men matte... kom med nåt nytt nudå? Den där gamla flätan kanske du kan lura ett långöra med - men knappast mig...



 

Kan väl dansa lite då under tiden de skjuter där borta om nu du tycker det är så himla viktigt...





  
Hjälp den anfaller!!




 
 
Anneli Townsend

Anneli Townsend

25 september 2012 09:47

Helt underbart att se och läsa vilken liten guldklimp hon är :)

http://www.canineconnections.se

barecho

25 september 2012 09:51

Ja, hon gör verkligen skäl för namnet Älskade vännen

 
Carina

Carina

25 september 2012 09:53

Men oj så söt hon är och förståss jätteduktig !

http://www.carryfree.se

barecho

25 september 2012 09:58

:-)

 
Veronica

Veronica

25 september 2012 11:51

Ni var jätteduktiga! Matte kunde ta kommandon bra och Tyra avslutade med etta på skott som alltså är bästa möjliga; helt oberörd och fortsätter att kampa/leka även när det skjuter! Vi är så glada och stolta!

http://www.velvetdandys.com

barecho

25 september 2012 11:55

Ja, fast egentligen var det nog mer anmärkningsvärt att jag kunde ta kommandon ;-) Att Tyra är bäst är ju självklart! Jag kommer aldrig att kunna tacka er tillräckligt för att jag fått äran att köpa henne - min älskade vän

 
Ingen bild

Erika

29 september 2012 15:59

Nu läser jag här att du bar henne in ......Hmmmmm ,låt se????
-Varför bär du henne ????? (sa Helene när jag kom med min ena toypudel)
-Joooo för att jag kan såklart (sa jag)

Helt ärligt, visst är det mamma-bebis varning på oss ????
Dessa underbara "små hundar" <3
Jaa som du redan vet älskar jag ju uppsynen av alla dina plattnäsor, underbara hundar.Och skit kul att du gjorde MH på henne !!!!

barecho

29 september 2012 16:00

Jaaaa, det erkänner jag villigt - att älskade vännen är min bäbis ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Av barecho - Fredag 1 mars 07:49

Denna kull är Ziris andra kull hos oss, förra kullen föddes för 1,5 år sedan, i den kullen blev det sju valpar. Att det skulle bli fler denna gång misstänkte vi ganska tidigt, för redan när hon gått fyra veckor började magen växa - och det snabbt! De...

Av barecho - Måndag 5 feb 10:32

I lördags föddes Mejrams andra kull, allt gick bra och Mejram och de små mår bra   Några av valparna har tan-tecken, men det är fortfarande ganska svaga tecken så svårt säga ännu vilka som kommer att få tan som sin mamma.     Första valpen födde...

Av barecho - Lördag 27 jan 08:14

Det är fler ras/special-klubbar som tagit bort Årets-tävlingarna för sina raser. Motivationen har ofta varit att dessa listor blir för "viktiga" och att vissa utställare inte beter sig schysst mot dom andra på grund av det. Jag tror snarare att det b...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards