Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Lårkaka?

Av barecho - 21 maj 2014 20:23

Ja, inte vet jag om det är en lårkaka jag har för första gången i mitt liv! Lugn, lugn - jag har inte tränat eller gjort något så dumt. Såklart är det hundarna det beror på. Twiggy har börjat löpa precis och jag skulle rädda henne undan Paco som var lite väl ivrig i sin uppvaktning kan man väl säga.... Twiggy smet in genom dörren och han tänkte göra samma sak - tyvärr sprang han rakt in i mitt lår istället och satan vad ont det gjorde   . Kändes verkligen som någon muskel gick sönder och nu kan jag knappt lyfta benet   . Kylde ned det snabbt när det hände så nu hoppas jag det går över snabbt! För i helgen är det dags för utställning igen - och det ska bli fint väder   . Jag vet att jag sa att vi inte skulle ställa ut så mycket i år... och det blir inte alls lika mycket som det varit förr i tiden. Men, helt utan det klarar jag mig nog inte.... Måste nog till lite avvänjning på något sätt innan jag kan sluta helt.


David har varit i Norge på jobb och är på väg hem nu i sin nya bil förstås. Den heter nu Marilyn som jag fick på förslag. Han har äntligen fått sin blondin nu   .



Kvällen innan vi åkte till Spanien brakade två skåp ner från väggen i mitt trimrum. Och allt som var i också förstås. Inte så kul   . Nån som vet vart man kan köpa billiga vita skåp, typ som det ni ser till höger på bilden här?


  



 
 
Millan

Millan

21 maj 2014 20:42

Jag skulle satsa på överskåp från Ikea, inte så dyra :)

Lycka till i helgen

http://www.kloveress.se

barecho

21 maj 2014 21:12

Tack :)

 
Ingen bild

Anna-Greta

22 maj 2014 22:33

Skulle också ge dig rådet att kolla på IKEA. Bra stommar och en hel del att välja på

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards