Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Luften blev lättare att andas.....

Av barecho - 23 maj 2011 17:30



   

     

 
 
Johanna

Johanna

23 maj 2011 18:02

Heja Helene! Man ska må bra och ta vara på sitt liv :) Antar att det ligger mycket bakom denna uppsägning och det är bara man själv som kan göra något åt sin situation och sitt liv!
kramar

http://www.krokanden.se

 
Ingen bild

Erika

23 maj 2011 18:59

Du gör helt rätt,trivs man inte med det man gör eller situationen man hamnat i då finns det ingen annan än en själv som kan göra något åt det.Är liiiiite avis på dig faktiskt,men kommer inte på något annat jag kan försörja mig på,men den dagen kanske kommer.... ; )
Björne däremot gick idag på sin tjänstledighet, för att på allvar prova på snickar yrket.Så idag har han rivit ett helt hustak och ska väl i morgon börja lägga om/på ett nytt.
Som ordspråket säger -Våga och vinn !
Jag är säker på att du fixar det här Helene *tummen upp*

 
Ingen bild

Favoritsonen

23 maj 2011 19:08

Kör hårt morsan!

 
Nanny Björkeland

Nanny Björkeland

23 maj 2011 19:11

hejja Helene!!
Lite småavis blev jag att våga ta det kliv du nyss gjort, men samtidigt stolt över dig!!

Trivs man inte med det man gör om dagarna är det enkelt att säga "byt jobb".. men hur enkelt är det då???
Håller med Erika... Våga och vinn!!
( när du ändå är i farten kan du passa på att köpa dig en trisslott..du vinner säkert!!
Lycka till!!

http://nannybm.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Janette Bejegård

23 maj 2011 19:12

Modigt gjort :):)

 
Lisa

Lisa

23 maj 2011 21:17

Vad modig du är!!! Lycka till nu med vad du tänkt sysselsätta dig med i framtiden. Har du behov av en kennelflicka så finns jag här ;)
Men jag vill ha bra lön förstås :D

Kram Lisa

http://www.mountainvalley-dogs.se

 
Maria

Maria

23 maj 2011 22:47

Ja man lever bara en gång! :-))
Lycka till med allt du tar dig för nu!
Kram från oss

http://www.windcraft.se

 
Ingen bild

Katarina H

24 maj 2011 08:50

"Dé ska va gött o leva-annars kan dé kvitta" !!

 
Ingen bild

Gunilla

24 maj 2011 19:46

Verkligen strongt av dej Helene!!
Självklart så önskar jag dej all lycka med det du har i tankarna inför framtiden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards