Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Dagdrömmar....

Av barecho - 12 januari 2010 18:28

Idag har jag roat mig med att dagdrömma lite....Jag är ju inte alls förtjust i kyla, och som bekant så har det ju varit förb....t kallt nu ett tag. Hmm..... tänk att få flytta till nåt sånt här ställe:
  

Huset som är till salu ligger 2,5 mil utanför Sydney, ojoj..... tänk om man kunde vinna en 20-30 miljoner och bara sticka iväg från den här kylan. Man kan ju inte påstå att ens eget hus ser lika lockande ut....
 

Och så skulle det ju inte heller kännas någe bra att lämna de stora pojkarna kvar i Sverige, för de verkar inte vara intresserade av att följa med.... Så, vi blir nog kvar här ändå, men det kostar inget att drömma, suck.......


 
 
Erika

Erika

12 januari 2010 18:56

Näää uch,ser snuskigt skönt ut.Men man får tänka på alla små kryp som säkert finns där,allt från dom med 8 ben till InlandsTai-paner,varaner och giftiga flygfän.....
Här är det frisk luft och garanterat myggfritt,och den orm som våga sig fram nu den finns inte....

http://www.risenshine.blogg.se

 
Ingen bild

Sofie

12 januari 2010 20:24

Vilket lyxigt palats! Men jag skulle inte våga bosätta mig i Australien bland alla de giftiga djuren som finns där *scary* Tycker heller inte om kyla, även om det brukar va skönt med frisk luft. Men det finns ju en gräns på hur kallt det får va, iaf för min del! Sommar är ju den bästa årstiden :-)

 
Gunilla LH

Gunilla LH

12 januari 2010 21:17

Det finns ju ett bra ordspråk som kanske kan passa...
Borta bra men hemma bäst!
Jag gillar vintern, men nu får ju kylan ge sej! Som tur är så tycks inte hundarna bry sej speciellt mycket. De far gladeligen omkring i snön.
Gunilla

http://http:/www.truedice.se

 
Lena

Lena

12 januari 2010 21:26

Visst ser det härligt ut på sommarbilden, gillar oxå sommaren mest, men jag tycker om vintern med och ditt hus med snö på ser lika underbart ut..... =)

Kramar på dig med.....

http://lenahansen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carro

13 januari 2010 00:03

Ja följer med bara ja får dela rum med Jacke igen.. Då va man iaf trygg..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards