Kennel Barecho

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av barecho - 23 januari 2010 12:55

Så här lät det hemma hos oss när vi åt lunch idag...

Vi pratade lite om att folk tror att de känner en, fastän de kanske inte alls gör det. Inte så många vet hur man tänker och känner innerst inne.. Jag så nåt till Jacob om att det är nog inte så många som förstår sig på mig, kan ju bete mig lite underligt ibland - och är väl kanske den enda 43-åring som inte kommit ur trotsåldern ännu...  

Nåja, Jacob frågade då om inte ens hans pappa kände mig helt och hållet? Nja, sa jag - han har väl kommit en bra bit på väg i alla fall.... jag fortsatte - han är faktiskt den som har stått ut med mig längst! Jaha, sa Jacob lite uppgivet - så då sticker väl han snart också då.... David lovade dock att han inte hade några planer på det, och vi får väl hoppas att det stämmer!


Nu är hundarna badade och fönade, ska skicka iväg en bön också om att Clådan inte ska få vattensvans igen...


Ska strax fara in till Sandviken för att titta på Jacob när han spelar innebandy, han hade ingen feber igår utan den låg på 37,4 och han säger att han känner sig pigg...., vi är en av familjerna som har hand om fikat så jag bakade två vaniljfyllda sockerkakor igår.


Sedan blir det hem till hundarna en sväng och så tillbaks till Sandviken för att gå på en 50-års fest   , ska vi slå vad om att det blir jag som kör till Strömsholm imorgon bitti...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards