Kennel Barecho

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av barecho - 2 juli 2011 16:19

...har jag haft idag. Njutit av soffan ute på altanen bland annat.... tror jag flyttar ut dit helt och hållet, undrar om man kan dra ut en sladd till datorn dit?

 

Fler som njuter av den som ni ser.... Rut och Smulan ligger där och myser nu de också. Ja, inte när hundarna kommer förstås - för då blir de ju ivägjagade.... suck....


När vi satt och åt igår så pratade vi om altanen och Jacob sa nåt om hundarna och soffan. Då säger David: -Men, i den ska inte hundarna få ligga. Jag slutade äta direkt och stirrade på honom bara. Innan jag hann fråga vafan han menade med det, så skrattade han bara.... Han ville bara se min reaktion sa han. Ja, han är då för rolig ibland min älskling .


Så här klänger Kylie och Tyra på mig när jag sitter på stolen bredvid. Tyra brukar ligga på stolen när inte Kylie är där... praktiskt att vara liten ibland!


Jag fick några kort från Elvis (Barecho Flip A Coin) som flyttade förra veckan. Han ser ut att ha njutit av finvädret han också....

Skönt att få svalka tassarna lite...

Tur det finns lite skugga under paraplyet, inte lätt för hundarna när det är varmt ute...

Så här sover en livsnjutare!


Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen för att sedan åka ner på After Beach på Strandbaden med mina arbetskompisar, ska bli sjukt kul!! Och ni behöver inte oroa er, jag ska inte cykla - får skjuts både dit och hem....    

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards