Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Foton

Av barecho - 22 juni 2010 22:48

Här kommer lite foton som bland annat skulle ha varit med i gårdagens blogginlägg. Internetuppkopplingen var inte direkt optimal där i skåneskogen så det gick helt enkelt inte att få in några foton då....

  
Amanda, Katarina och så vackraste Clådan i tv-soffan tittandes på bröllopsmiddagen...
  
Jill hade en jättefiffig fön som hon torkade Vegas med, hon påminde lite om Ghostbusters när hon bar på den - men annars verkade den himla bra!
  
Lunchdags i restaurangtältet på utställningsplatsen. OBS! Fotomontage, cidern och ölen har placerats dit i photoshop...

  
Till söndagens utställning skulle vi ta med köttbullar från Katta och Micke eftersom de vi hade haft med oss inte var så fräscha längre. Vi glömde dem såklart så Katta som jobbar på Scandic som låg bredvid utställningsplatsen gick dit och hämtade lite köttbullar och lite skinka - Clådan blev väldigt nöjd när hon såg texten på lådan...

  
Clådan på språng i ringen...
  
...och här har hon blivit BIG-4 på söndagen...
   
Sanne-panne som klätt sig i beach 2010

   
Mammas vackra lillsnuff som nu har A-höfter!!!

I går kväll fick vi övernatta hos Erna och Conny i Stenestad - de kallar sitt ställe Paradiset och jag kan inte annat än hålla med!
  
Så himla mysig tomt som var inhägnad där hundarna kunde springa omkring - deras hundar var väl inte heeelt övertygade om att dessa stora lufsar skulle få vara där - men det var inga problem, helt otroligt hur sju hundar som är ur två olika flockar bara kan gå ihop utan några som helst problem. Och då låg det ändå flera tuggben på tomten som de låg och gnagde på lite då och då...
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo i Skåne, det är ju ändå längre somrar - och bara en sån sak som att det inte fanns mygg gör ju att det känns väldigt attraktivt!!


I morse åkte David iväg för att spela golf och Erna & jag åkte iväg till kennel Hazelwoods för att träffa på Happy Harry som vi tänkt använda på Liza nu till hösten. Han var verkligen en mysig hanhund, lugn och trygg - och ett ljuvligt huvud och uttryck.
  
Hazelwoods Happy Harry, tilltänkt make till Barecho Fly Me To The Moon


Efter att ha mumsat goda köttfärsbiffar så började vi färden mot Danmark, och Scandic hotel i Sönderborg. Resan gick bra - lite köer var det som alltid tycker jag... På motsatt sida av motorvägen hade de hänt en olycka på ett ställe och där var det köer på ett par mil så vi skulle väl inte klaga för de småköer som var på vår sida.


När vi kommit in i Danmark skickade jag ett SMS till Vanja som jag vet redan kommit till Danmark. Jag skrev bara att vi åkte in i Danmark nu och att jag hoppades de hade det trevligt på semestern.... Får då detta till svar:
"Vi har hatt en veldig spesiell dag i dag - vi har nemlig giftet oss:)"!!!!!!!!!!!!!!!!
Va???? Utan att ha sagt nånting alls, såna luringar....  
Superduperstort grattis till dom önskar vi såklart, titta så fina kort vi har fått på dem:  

   

Så mycket romantik det har varit hittills på denna resa, hur ska det sluta... 

 
 
Erika

Erika

23 juni 2010 06:12

Ni ser onekligen ut att ha det trevligt, och det första som slog mig när jag såg kortet när ni sitter vid bordet var..
-Ölen kan omöjligt vara Helenes !
Clådis vacker som en dag, och Sanne gud så hon blommat ut !
Och vackra vackra Messi.....ja va ska man säga *me love*
Ha det bäst i midsommar, och var försiktig med SPRITEN,du vet *he he*

http://risenshine.blogg.se

 
Anna-Greta

Anna-Greta

23 juni 2010 12:27

Hej! Vad kul att läsa om Happy Harry :)
Lycka till i Danmnark.

http://www.pomberlys.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards