Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Visst är hundar fantastiska....

Av barecho - 18 augusti 2010 19:00

Nej, nu blir jag sådär trött igen... hade skrivit ett långt inlägg om hur allt gick till när det blev så att Kylie åkte till Maria på kennel Windcraft för att vara extramamma, och så när jag ska lägga in det näst sista kortet så bara stänger internet ner alltihopa och allt försvinner.... hatar verkligen när det blir så här och orkar inte skriva om det....

Lägger in korten bara, de talar väl för sig själv iofs...

  
Första mötet mellan Kylie och valparna

    

Nog ser hon ganska så nöjd ut!

  

och tvättas måste de också....

  

Inte är det vår riktiga mamma, men hon verkar vara okej ändå...

  

Älskade, älskade Battingen min - inte kan jag titta på den här bilden utan att tårarna rinner.... Vi är så oerhört stolta över dig, och vi saknar dig såklart här hemma - men vet att just nu behöver dessa små dig mer än vad vi gör...

 
 
Ingen bild

Katarina med Yatzy

18 augusti 2010 19:23

Åh, vilken underbar, underbar hund! Och inte hjälper hundar till för att få en guldstjärna, nej, de gör det för att dem verkligen verkligen trivs och mår bra.

 
Pia

Pia

18 augusti 2010 19:38

Ja Helene det är inte bara på dig tårarna rinner när man ser dessa bilder. Vilken härlig hund du har. Tur att det finns såna som du som lånar ut vofsen sin. Och Kylie som bara accepterar de små! Hon får en extra godis bit av mig på söndag :)

http://www.lillablidkulla.se

 
Malin

Malin

18 augusti 2010 19:52

Hundar ÄR verkligen fantastiska... fascinerande.

http://www.mayamore.com

 
Erika

Erika

18 augusti 2010 19:57

Uähhhhh !!!!!
Hjärtat svämmar över,jag orkar inte mera ....

Guuud det är så fint så jag dööör.

http://riesenshine.blogg.se

 
Lena

Lena

18 augusti 2010 20:14

Underbart!
Tårögd och med ståpäls kikar jag på bilderna = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sussie

18 augusti 2010 20:15

Underbara underbara, tårögda på båda ögonen här med och minnen som kommer tillbaka då min lilla valp fick växa upp hos boxrar istället för hos sin mamma... underbart å se :))

 
Ingen bild

Anna-Greta

18 augusti 2010 20:26

Med risk för tjat, men tårarna rinner även här. Underbart!!! Förstår att Kylie är älskad och saknad, så kärleksfull som hon verkar vara.

 
Linnéa Pettersson

Linnéa Pettersson

18 augusti 2010 21:09

Nog är väl deras instinkter bra härliga att se ändå, komma till en ny plats och acceptera en ny kull valpar! Förstår att du blir tårögd och rörd av att se din ögonsten ta hand om puppisarna för det blir då jag också som är helt utomstående!

Det var då verkligen en god gärning och Maria och valparna kan nog inte vara mer tacksamma!


http://www.linneapett.blogspot.com

 
Ingen bild

Ann Lundin

19 augusti 2010 18:33

UNDERBART!!!!!!

 
Ingen bild

Ing-Mari Nilsson

20 augusti 2010 15:12

Vilken underbar tik och extramamma Kylie är. Man blir verkligen tårögd när man ser henne med valparna.

 
Petra

Petra

20 augusti 2010 21:12

Vilka underbara bilder på en helt underbar hund, ja valparna är ju hur söta som helst dom med så klart :)

http://petraz.se

 
Ingen bild

Sanna Tillman

24 augusti 2010 12:22

Ojoj nu börjar mina tårar också rinna!! Vilka fina bilder och vilken fantastisk och duktig extramamma hon är Battingen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards