Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Flocken samlad igen

Av barecho - 8 februari 2010 20:22

Ja, så har de äntligen kommit hem  ! Och de lyckades få hem Jacob utan minsta skråma, trots att jag vara så orolig.... inte hade de tappat bort honom ens en kort liten stund heller! De verkar då haft jätteroligt, så nu pratar Jacob redan om vilka lag han vill se i Italien och i England.... puh.....   

  
Jacob på Barca-museét (det är Barcelonas mest besökta museum alla kategorier)

  

Ja, här är alltså Jacob, David och Åke - och så 75000 till och tittar på fotboll   , till och med jag måste bli imponerad av det antalet....  

Presenter hade de med sig hem till mig också, en Lacoste-väska och några kylskåpsmagneter - perfekt! Kanske väskan var lite liten, men David säger att jag kan åka hemifrån nån gång utan hela "utifallattväskan" och då kan den här passa...hmmm..... Bara treon får plats, den åker jag inte långt utan...  

  

Ja, här är ännu ett foto från utsikten från La Sagrada Familia, men vad är det som sticker upp till höger i bilden, ser ju ut som en jättek..!! Eller är det bara jag som har snuskig fantasi...he..he...  


Fler bra saker har hänt idag, Sari berättade att Mandy med största säkerhet är dräktig!!! JIHOOOOOO!!!!!   Måtte det vara sant så att jag får nya barnbarn till Caesar igen, kanske nån ny svart/vit pärla till mig...hoppas, hoppas....


Och den tredje bra saken är att jag har varit utomhus idag utan att frysa!!! Tror det var i oktober senast. Solen   värmde så skönt när vi var ute med barnen under dagen, kan det vara sant att vi börjar närma oss våren?

Nä, nu ska jag krypa intill David   i tv-soffan tror jag, har saknat dem båda - man bara tar för givet att den andra ska finnas här hemma, som i fredags kväll t.ex när jag halvsov i soffan och tittade på let's dance - helt plötsligt så började jag prata med David... är så van att han ligger i andra soffan, så jag hade helt glömt bort att han inte var där...


 
 
Ingen bild

Sofie

8 februari 2010 21:36

Härligt att familia är samlad igen! Jag har min lilla goa flock samlad här :-) Lotus börjar bli tung att bära ner för trappan, men skam den som ger sig :-P Jag styrketränar ju, så det gör väl lön för mödan :-)
En sån där fin pokal ska jag o Lotus vinna sen i framtiden :-Drömma går ju alltid, eller hur ;-)
Svar på om du har snuskig fantasi: Ja det har du! Bara kulorna som fattas!
Grattis till Mandys dräktighet. Håller tummarna att det ploppar ut en svart-vit stjärna till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards