Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Tårar.....

Av barecho - 1 mars 2011 19:13

Att man kan sakna en hund så..... vissa dagar går det bra och så ibland kommer det bara över mig att han inte finns mer....

Kanske revs det upp igen eftersom en annan kär gammal hund från mig gick bort igår, Anton.... Vet så väl vad Nanny går igenom nu - och vad hon gått igenom före....


Jag hade tänkt skriva en "normal" blogg - men det går inte idag.... tänker bara på Fritz och plågar mig själv genom att lyssna på sorgliga låtar - den här allra mest....


Kanske känns det bättre imorgon, jag hoppas det - för just nu känns det bara så oerhört tomt och sorgligt....

 
 
Heidi Fosberg

Heidi Fosberg

1 mars 2011 20:35

Tenker på dere som har mistet en så kjær venn.... Noen hunder får en større plass i hjertet enn andre, sånn er det bare. Jeg har hatt hunder jeg har sørget over i tre år, mens med andre hunder har kanskje sorgen vart i noen få dager. Det er stor forskjell, og Fritz har tydeligvis en STOR plass i ditt hjerte!

Føler med dere.

Stor kram

http://www.zelini.net

 
Ingen bild

Katarina H

1 mars 2011 22:05

Det är lite märkligt det där med sorg o saknad...
Sorg är på ngt sätt så där direkt.... medan saknaden lever kvar länge, länge. Jag känner ibland väldigt starkt Hillis närvaro (1994-2006), ser henne i ögonvrån fortfarande, kan känna hennes lukt (hon luktade aldrig hund utan lite som god parfym)å tänker hur fint hon skulle ha tyckt det skulle ha varit att få flytta ut på landet igen, som vi gjorde. Jag saknar Lina mer nu än i augusti då jag beslutade att hon skulle somna in...plockar automatiskt fram 4 godisar istället för 3 osv. Skulle ropa på Olivia häromdagen o började först med "Hillis-Hund" - nej - "Lina-Fina" - men äsch "Olivia" kom nu!
Näe, helt över går det aldrig - dom finns där ngn stans alltid, å vissa dagar önskar man att man kunde krama om dom igen.

 
Nanny

Nanny

2 mars 2011 20:10

Sorg och saknad. Grät floder när jag läste om Fritte och nu fick jag göra samma sak som du...
Jag gläds över minnena och på nå vis känns det lättare..
Sädärja.. nu kom det en liten störtskur. =/

http://nannybm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards