Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Fredagsfräckis igen

Av barecho - 26 mars 2010 13:34

Här kommer ännu en fredagsfräckis, ja - som jag sagt tidigare så är jag barnsligt förtjust i såna  !

Tolv blivande präster hade studerat hårt i många år för att bli präster och nu stod de spritt språngande nakna i klosterträdgården inför det slutliga provet.
Framför dem stod en enormt sexig, storbystad, ung modell iförd minimala kläder.
Provet bestod av att den sexiga modellen skulle dansa framför prästkandidaterna som var och en hade en liten klocka fäst med en gummisnodd runt sitt könsorgan.
Hördes klockan hade man sumpat sin chans att bli präst eftersom man då inte var fri från syndiga tankar. Den oemotståndligt vackra modellen började dansa framför den första kandidaten men inte ett ljud hördes.
Hon fortsatte vidare till nästa, men inte ett ljud hördes där heller.
Hon dansade framför hela ledet, ner till näst siste man, utan att få en reaktion.
Men när hon började dansa för den siste prästkandidaten i ledet hördes först en liten ringning som växte och växte, tills klockan slutligen ringde och plingade så mycket att den föll till marken.
Den fruktansvärt generade unge mannen böjde sig snabbt framåt för att plocka upp klockan.
Då började de 11 andras klockor att ringa...

 

 

 
 
Marina

Marina

26 mars 2010 13:41

Vuxenvärlden lockar…

Två bröder Olle sex år och Gustav fyra år sitter nyvakna och funderar i sitt
rum på övervåningen. Olle säger "Vet du Gustav, jag tror det är dags för oss
att börja svära vi är ju snart stora." Gustav nickar och håller med. Olle
fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med
helvete och du kan säga något med fan i." Gustav håller entusiastiskt med.

De går ner i köket för att äta frukost, när mamman kommer in i köket frågar
hon Olle vad han vill ha till frukost, då svarar han "Men för helvete mamma,
du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

TJONG! Han ramlar av stolen, ner på golvet, snubblar omkring i köket mot
trappan och sedan upp som en raket på övervåningen, hulkande och gråtandes
medan hans mor följer honom tätt i hälarna och slår honom lätt i rumpan för
varje steg han tar –in på rummet. Mamman låser rummet och säger högt genom
dörren "Du kan stanna där och skämmas tills du förstår vad du sagt och har
förstånd nog att be om förlåtelse, då släpper jag ut dig igen!"

Sedan går hon ner igen, tittar strängt på fyraåriga Gustav och frågar honom
"Nå, vad vill DU ha till frukost då lille Gustav?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är
Havrefras i alla fall!"




http://www.kennel-larix.dinstudio.se

 
Ingen bild

Helene

26 mars 2010 13:43

Ha..ha...Underbar!!

 
Ingen bild

Carro

26 mars 2010 14:18

Klart han skall heta Baros är ju som barecho nästa!!

 
Ingen bild

Camilla

26 mars 2010 14:51

Bjuder på en jag också:

En nunna ringer gynekologen, hon vill komma o bli undersökt för när hon kissar ramlar det ut frimärken. Gynekologen skrattar till, undrar om det är ett skämt. Jag är nunna, jag skämtar aldrig. Men hon får tid för en undersökning, efter en stund förklarar doktorn att det inte är frimärken, men däremot en massa små lappar som det står chiquita på...

 
Ingen bild

Tina

26 mars 2010 17:04

En " nunnevits" till
Alla nunnor på klostret hade fått varsin cykel, vilket var väldigt uppskattat. Dom cyklade runt, runt, och lyssnade inte när abedissan bad dom att sluta. Så till slut blev hon arg och ropade :- Slutar ni inte cykla nu, så ber jag vaktmästarn att sätta på sadlarna igen....

 
Ingen bild

Sofia

29 mars 2010 08:52

Det var ett nyförälskat par som skulle till Las Vegas för att gifta sig.
I bilen på vägen dit så blev kvinnan fundersam och tittade på mannen.
- Jag måste erkänna en sak. Jag är platt som en planka under blusen, så jag förstår ifall du inte vill gifta dig med mig längre!
Mannen var tyst en stund och sa sedan;
- Men vet du, Det är inte det viktigaste i världen, jag älskar dig som du är. men jag måste också erkänna en sak. Under kalsongerna är jag väldigt speciellt utrustad, ungefär som en bebis, så jag förstår ifall du inte vill gifta dig med mig längre.
Kvinnan var faktiskt ganska lättad och svarade glatt:
- Men sex är inte det viktigaste i världen, jag älskar dig för den du är.
Så paret åkte till Las Vegas och gifte sig.
Sedan på natten när dom skulle älska för första gången så tog kvinnan av sig blusen medan mannen tittade på. Mycket riktigt, hon var platt som en planka!
Sedan tog mannen av sig sina byxor, men då skrek kvinnan till och svimmade. När hon vaknade igen och skrek hon rakt ut:
- Men... men... Du sa ju att du var utrustad som en bebis!!!
- Det är jag också! svarade mannen, 4 Kilo tung och 48 cm lång!

 
Ingen bild

kerstin lööf

29 mars 2010 10:42

Ha,ha,ha....jag sparade dem till idag,på Måndag behövs de verkligen....speciellt som det snöar ute

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards