Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Får jag presentera min nya toyboy

Av barecho - 28 maj 2010 20:52

  

Min iPhone har kommit idag!! Nu är bara frågan om jag kommer att förstå mig på den.... hmmm.... tar nog ett tag skulle jag tro.


Och så är det dags för en fredagsfräckis igen:
Det ringer på ytterdörren och en äldre dam kommer och öppnar.Utanför står en välklädd yngre herre som artigt lyfter på hatten och framför sitt ärende:
- Goddag damen. Jag kommer från Svenska Hem och delar ut recept på salt sill i lake
- Han får prata högre unge man, jag hör nämligen en smula dåligt.
Den unge mannen med höjd röst:
-Jag kommer från Svenska Hem och delar ut recept på salt sill i lake.
-Så tyst han pratar. Försök nu en gång till och säga vad det är han vill.
Den unge mannen med sina lungors fulla kraft:
-JAG SÄGER ATT JAG KOMMER FRÅN SVENSKA HEM OCH DELAR UT RECEPT PÅ SALT SILL I LAKE!!
Ett förtjust leende breder ut sig över damens ansikte.
Hon vänder sig inåt hallen och kvittrar:
-Hilda, Hilda, du måste skynda dig hit. Det står en trevlig ung man härsom kallar sig för hemska Sven och han vill absolut visa sin stake.


 
 
Pia

Pia

28 maj 2010 22:19

:D den var bra
Ha en bra fredagkväll!

http://www.lillablidkulla.se

 
IB Henrksen

IB Henrksen

28 maj 2010 23:01

hahaha..Lycka till med toyboy..skulle bli knäpp o lära mig allt

http://www.ibizz.se

 
IB Henrksen

IB Henrksen

28 maj 2010 23:03

Glöm ej ta kontakt med mig på söndag så fpr du Patricios avhandlmed dedication.

Sitter fortfarande gipsad o kan ej rulla runt så mkt

http://www.ibizz.se

 
Ellen Guro

Ellen Guro

29 maj 2010 09:14

Hallo,hallo,den var bra!!!
Ha en bra fredagkväll!
iPhone oi,den fikser du greit!

http://home.online.no/~e-g-rypa

 
Ingen bild

Carro

29 maj 2010 18:45

Men va f-n har du skaffat dig en sådan!!!! Nä nu jäklar måste jag med hahah... Vad har du köpt den då??

 
Kitty

Kitty

30 maj 2010 15:04

Lycka till med din nya "telefon"! ;) Är det inte dags för nya bilder på Baros? ;) Lycka till med alla dina fina vovvar!

http://web.comhem.se/rindistexas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards