Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Hemsidan

Av barecho - 24 februari 2010 21:01

Idag har jag gjort lite uppdateringar på hemsidan, bland annat så har jag äntligen skrivit del 3 av jubileumstexten....    jag hoppas få till sista delen av texten inom de närmaste dagarna, och även lägga ut korten från vårt Jubileumsfirande i somras - bättre sent än aldrig !! Vill ni se på hemsidan vad jag har gjort så kan ni gå till den här: http://www.barecho.com
Jag är fortfarande hemma med Jacob, idag har han även varit dålig i magen.... men han lyckades ändå slå mig i både kort och memory.  

Får ta till något imorgon som han inte har en chans i, så att jag har lite av äran i behåll!!

 
 
Erika

Erika

25 februari 2010 07:53

Åhhh då måste jag kolla hemsidan,men det får bli i kväll för nu har jag precis satt mascaran och ska åka till jobbet.Dom skulle bara undra varför jag var rödgråten och jag orkar inte förklara.

Joooo jag tänkte på spel, jaaa ang att slå Jacob.Hade inte du ett spel när du var liten som hette Best In Show eller något åt det hållet. Damma av det vet já ; )

http://risenshine.blogg.se

 
Ingen bild

Sofie

25 februari 2010 10:37

Har redan läst uppdateringen och som alltid lika kul o få läsa! Speciellt intressant va det o få se att både Clådan o Pärlan blivit NORDUCH, Stort Grattis! Är nästa steg INTUCH ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards