Kennel Barecho

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av barecho - 11 oktober 2011 20:13

Ja, nu är det dags för lite rust här hemma igen:-) En ny ingång till källaren är det som är projektet nu. Ni som varit här kanske vet att för att kunna komma ner i källaren utifrån idag så måste man gå runt huset till baksidan och då går man också förbi rastgårdarna. Där sitter ju flera av hundarna just när jag har klippningar här och ni kan ju tänka er då hur kul de tycker att det är att skälla på de som kommer hit.... Inte så uppskattat av varken hundarna eller deras ägare när de varit på väg till trimmet.

Här blir alltså ingången när allt är klart. Detta är alltså till vänster om själva entrédörren.

En trätrapp ska det bli ner och så ska det gjutas en platta längst ner. Kruxet är nu bara att det går en massa ledningar där - meeeen, det ska väl lösa sig hoppas jag!

Så här ser det ut nu inifrån. Vi ska också flytta själva trimrummet till detta rum - det är ju så mycket fräschare än det andra. Foton kommer förstås under arbetets gång att få rummet i ordning. Henke har haft sitt trumset i det här rummet och han tycker jag börjar bre ut mig väl mycket här hemma nu! Inte så lätt med en mamma som arbetar hemma alla gånger....


Idag har jag varit in till Polisen och hämtat mitt och Jacobs pass. Det gick att hämta ut i Sandviken så det var ju bättre än att behöva åka in till Gävle. Men, så mycket bättre organiserat det var i Gävle och betydligt trevligare personal.... Men, som sagt - man kan ju inte få allt... Får nöja mig med att jag tjänade in lite tid där istället.


Nä, nu tror jag att jag ska göra en gammeldags, hederlig smulpaj så Jacob får något mumsigt när han kommer hem från träningen .   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards