Kennel Barecho

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av barecho - 18 oktober 2010 21:23

Jaha, så var det måndag igen då..... tänk så trött jag är bara för att det är måndag...här kommer en liten film om hur jag uppfattar arbetsveckorna:


Kallt och blåsigt är det också...
  

David och jag skulle ut och prova sätta upp ett tält idag på eftermiddagen, och jag satt på mig skoteroverallen då det var verkligen skitans kallt och hemskt ute. David och Jacob fick hemskt roligt åt det, fattade inte riktigt vad som var så roligt - David sprang efter kameran, tydligen var det ändå roligare att jag hade foppatofflorna på ihop med overallen.... Ja, ja - tur man kan göra nån glad lite då och då iallafall!!


Måndagskvällar betyder ju också Biggest Looser, tv-soffan är ju bokad då - och ikväll blev det riktigt spännande då det var nära att Rune kom under det gula strecket! Som tur var klarade han sig kvar, heja Rune!!


På fredag em drar vi mot Stockholm, vi ska gå på Mamma Mia på Globen och det ska bli spännande! Det blir första gången jag är i Globen, och får väl försöka att inte skämma ut mig lika mycket som David och hans familj gjorde när de kom dit första gången.... David var väl i Jacobs ålder, och de parkerade uppe i parkeringshuset och skulle sedan ta hissen ner. När de skulle gå in i hissen så frågade Åke någon om var de skulle trycka för att komma rätt. - Tryck N3 bara sa denne någon. Så de gick in i hissen och letade och letade efter nån knapp det stod N3 på. Fanns ingen.... tills någon kom på att det nog var Entré personen hade menat... Ja, herregud - inte så lätt med 08-dialekt alla gånger för oss som bor på landet!


Kanske hinner vi med något restaurangbesök innan vi åker till Globen, tror dock inte att det blir på någon av dessa syltor, hur sjutton tänkte de som döpte dem??

  

  

  

  

  

  

  



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards