Kennel Barecho

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Goda nyheter

Av barecho - 5 oktober 2011 19:40

Nu har jag lite goda nyheter för en gångs skull . Frodo fick flytta till ett nytt hem idag! Hans ägare Lena kom idag och hämtade honom, tillsammans med hans nya husse och matte. De verkar vara jättebra så där får han nog det kanonbra skulle jag tro.

Ett sista sniff på Pärlingen innan han ska åka härifrån....


Tyra ser lite bekymrad ut.... Frodo är väldigt sugen på hennes mat som hon ratat. Nä, hundmat är inget för vår lilla affenpinscher inte!


Stort intresse för min matlagning... inte så lätt att stå vid spisen när det ligger ett helt gäng hundar där man ska stå. Tur jag har stuvat makaroner förr så det går av sig självt liksom....


Annars händer det inte så mycket här hemma - jag umgås mest med datorn nuförtiden känns det som. Jag har en del tankar på att flytta upp kontoret till övervåningen - får väl se hur det blir med det. Alla hundar är klippta nu till utställningen på söndag. David ska följa med mig upp dit och det känns tryggt.... ni vet ju hur jag känner för utställningar och springermiljön just nu - så att ha honom med mig gör att jag mår mycket bättre och inte känner mig lika utsatt. Bästaste Jill kommer också att vara där - var alldeles för länge sedan vi sågs nu så det ska bli roligt det också förstås!


Nämen, nu är det dags för TV igen tror jag. Bonde söker fru är väl ett säkert val för flera springerägare kan jag tro . Jacob är sååå nöjd nuförtiden när jag har mer tid att titta på tv än jag hade förut...

 
 
Ingen bild

Margareta

5 oktober 2011 20:01

Underbart att Frodo äntligen hittat ett nytt tryggt hem! Vilken tur att du har hjärtat på rätta stället och tog hand om honom, trots att du inte ens har fött upp honom... Du har ett hjärta av guld Helene!

barecho

5 oktober 2011 21:58

Ja, verkligen underbart att det löste sig för Frodo till slut!

 
Ingen bild

Jill

5 oktober 2011 20:31

Åh gulliga du, ska bli så roligt att träffa er också, håller helt med att det var på tok för länge sen!
Härligt att höra att gammelgubben har fått ett nytt hem, hoppas de får ett underbart liv.
Kramar till dig, David och alla hundarna (speciellt lilla Ty va ;) )

barecho

5 oktober 2011 21:58

Lilla Ty säger bestämt att hon vill följa med på söndag, hon saknar dig hon också:-)

 
Winston

Winston

6 oktober 2011 08:28

Hej favvomatte (gammelmatte känns sådär tycker jag). Så himla kul att du kommer till Sundsvall i helgen. Du behöver inte vara orolig för att någon ska vara elak emot dig, jag har ju matte med mig...... ojojoj, snacka om krutdurk :-).
Själv lämnar jag Brian Pirayan hemma så att du bara kan hänge dig åt mig. Förresten tycker jag att du kan lämna dina andra fyrbeningar hemma du också för huvudsaken är väl att du får träffa mig, eller hur ?
Stor stor kram ifrån Winston den fantastiske med flock

http://www.barechomostwanted.dinstudio.se

barecho

6 oktober 2011 08:36

Åh, längtar så att få träffa dig på söndag Winston - ingen är väl som du:-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barecho - Tisdag 2 april 18:18

  Ubbe, hanhund      Uzo, hanhund     Undis, tik     Uzzi, tik     Unette, tik     Ultra, tik     ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:44

  Taco     Toby     Tristan     Trevor     Tippo     Tango     Tally     Trisha     Tabitha     Tora   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Fredag 22 mars 05:39

  Ubbe     Uzo     Undis     Uzzi     Unette     Ultra   Mer information om valparna finns här: Kennel Barecho ...

Av barecho - Torsdag 14 mars 16:34

I måndags, när det var sex dagar kvar till beräknad valpning så låg tempen på 37,6. Det var ju inte jättelågt och Kryddan åt upp sin mat. Hon var lika lugn som vanligt. Så jag tänkte det var falskt alarm. Tempen sjönk sedan sakta nedåt, men inga andr...

Av barecho - Söndag 3 mars 14:25

I denna blogg kommer det mestadels vara inlägg som har med kennel Barecho att göra. Om våra valpar, hundar, från utställningar mm. Jag (Helene) har skaffat en ny blogg där jag mer kommer att skriva mina tankar och åsikter inom olika ämnen, välkommen ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards